The Leet World Hun

Itt a Leet World nevű, sorozat fordításait találjátok meg. Ez a sorozat Garrysmoddal és CSS el készült. A készítő nem én vagyok, én csak a magyar feliratot adom hozzá.

Friss topikok

HTML

Második évad: Hatodik rész

2009.10.25. 21:54 | FeketeLovag | 4 komment

Íme a hatodik rész.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://leetworldforditas.blog.hu/api/trackback/id/tr311474822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KatLevente · www.youtube.com/c/Hunbadfear 2009.10.26. 14:42:20

Király vagy! Nagyon jó az új oldal. És király a fordítás.

Ambrus barátom üzenete: Király vagy. Nagyon tetszik, hogy ilyeneket csinálsz! :D

FeketeLovag 2009.10.26. 15:11:14

Semmi új nincs az oldalon. Csak sablont váltottam, eleinte a CSS kóddal szórakoztam hátha berakhatok fejlécnek egy jó kis leetworldos képet, de akkor lecsúszott az összes bejegyzés az oldalhasábok alá. Majd azért még próbálkozom.

FeketeLovag 2009.10.26. 15:34:26

Meg is volna a kép :)
süti beállítások módosítása